Transport :

Expedierea pachetului

Pachetele sunt în general expediate în termen de 2 zile de la primirea comenzii și sunt expediate prin GLS sau DPD Curier cu urmărire colet.  Indiferent de expedierea pe care o faceți, vă vom oferi un link pentru a urmări pachetul online.

Taxele de expediere includ taxele de manipulare și ambalare, precum și costurile de expediere. Taxele de manipulare sunt fixate, în timp ce taxele de transport variază în funcție de greutatea totală a transportului. Vă sfătuim să vă grupați articolele într-o singură comandă. Nu putem grupa două comenzi distincte plasate separat, iar taxele de expediere se vor aplica pentru fiecare dintre ele. Vom avea o  grijă specială pentru a proteja obiectele fragile.

Retururi :

Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:

  • – ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separate

  • – ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese

Conditii generale pentru returul produselor vandute si expediate de estockuri.ro

  • Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit.

  • Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.

  • Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.

  • Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.

  • Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.

  • Electrocasnicele mici, in cazul in care au fost desigilate si testate de catre client, trebuie aduse curate pentru ca returul sa fie acceptat.

  • Nu se acceptă returul produselor Cosmetice si de ingrijire personala dacă au fost utilizate, desigilate sau testate, din motive de protecție a sănătății clienților sau din motive de igienă.